lørdag den 14. maj 2011

Jeg er i Mad!'s læserpanel - juni 2011


Magasinet Mad! er ikke et 'no-go' for vegetarer - tvært i mod. Faktisk er der ofte mange lækre vegetariske retter i deres magasin og på deres hjemmeside. Min veninde, der abonnerer på bladet, inviterede f.eks på lækker broccolisuppe og en gedeost-kartoffel-tortillas - begge opskrifter fra Mad! I juni-magasinet er jeg i Mad!'s læserpanel, hvor jeg her giver en kort tilbagemelding på to opskrifter jeg har testet, inden de kommer i bladet - begge vegetaropskrifter. Jeg glæder mig allerede til at poste de lækre opskrifter og billeder her på bloggen, for begge var virkelig et hit. ... Jeg må bare have lidt tålmodighed til bladet udkommer d. 27. juni. Indtil da kan jeg anbefale dig at snuse lidt til magasinet. I det nyeste nummer er der b.la en rød linsesuppe samt en asiatisk ret med sweet potatoes - og så er der desuden mange lækre kage- og dessertopskrifter. Mums.

... jeg vender tilbage med billeder og opskrifter til juni - Glæd dig! / Nam Nam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar