lørdag den 14. maj 2011

Helbak, Odelius & Lækre Kogebøger




Hvor er jeg heldig at have venner, der er seje til at købe fødselsdagsgaver. Af Martina, som desuden lige har startet denne kreative blog, fik jeg en fin prikket Helbak-krukke til min - indtil videre- lille bitte samling (samlingen talte før kun en smørkrukke) Jeg elsker den! Den passer perfekt til mit køkken og nu til groft salt. Desuden fik jeg den prangende krukke, som ses på billedet. Designeren er Lotta Odelius - og designet er bestemt ikke dyrt. Jeg fandt denne side, hvor de sælger hendes design til meget billige penge. Jeg er så meget igang med en Helbak-samling - og Frk. Odelia bliver også et hit i fremtiden! Desuden fik jeg to nye kogebøger; Raw Cake af Caroline Fibæk og min nye yndlings kogebog PLENTY af Yotam Ottolenghi - sidstnævnte en fantastisk kogebog fuld af lækre vegetaropskrifter. Jeg glæder mig allerede til at gå igang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar