lørdag den 14. januar 2012

NamNam - nu snart som MOAR!


Kære NamNam-læsere. I som er er så tålmodige og søde at følge min blog.

For dén da jeg har været dårlig til at opdatere min blog. Jeg har SELVFØLGELIG en undskyldning ..

JEG GEMMER PÅ EN DEJLIG LILLE DRENGE-BABY I MIN MAVSE - OG HAN HAR ALTSÅ STJÅLET STORT SET AL MIN OPMÆRKSOMHED ..

Altså - jeg tør næsten ikke dele med jer, hvad jeg har indtaget de sidste 6 måneder af usunde og søde sager. Jeg har smæsket mig i mælkesnitter (JA, mælkesnitter?!), hvide boller, nutella og 70% mørk chokolade (på de dage, hvor samvittigheden alligevel tog over) Jeg kunne blive ved. Jeg kan love jer, at det i hvert fald ikke har været interessant at blogge om!
Desuden har jeg haft tre lange startmåneder med kvalme, træthed og manglende overskud til overhovedet at skænke NamNam en tanke. Fordælen der er pludselig mange andre tanker, der flyver gennem ens hoved, når man bærer rundt på sådan en lille størrelse.

Han er sat til at komme til verden d. 2 maj. Vi glæder os. En lille lækker NamNam-baby. Jeg kunne ikke være mere lykkelig (og gravid! - holda op for en hormonfest!)

Jeg opdaterer i morgen med min nye yndlings-morgengrød. Let, lækker og SUND (do you believe it?!) Og jeg glæder mig allerede til at dele den med jer.

Tak fordi i stadig følger NamNam. I er søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar