mandag den 14. marts 2011

Café Luna - Here i come!



Jeg har tidligere blogget om en af mine yndlings-cafeer - Café Luna på Christianshavn. Deres mad er mums-fili-baba med lækre vegetariske retter på trods af deres noget kødrige menukort. Savler du ikke bare ved synet af dette menukort? Min kæreste og jeg skal derind og spise frokost i dag og jeg har allerede besluttet mig for, at jeg skal sætte tænderne i deres Classico Wrap med fyld af humus, cheddar samt kartofler, squash, peberfrugter, aubergine og æbler blandet i timian. I love it. Man skulle være en skarn hvis man inddrog en stor jordbærmilkshake til denne herlighed af en frokost. Billeder skal falde i aften - og og og; er du Københavner? Så smut lige forbi Lunas og forkæl dig selv!

.... en eftermiddag senere ...

Det var som altid en fornøjelse at fylde sine depoter med kærlighed fra Café Luna. Og som lovet lidt billeder af min veggie-wrap (jeg er lidt træt af, at billederne ikke blev så fantastiske, som wrap'en smagte - men here you go!)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar